31 października 2015

scary night

Spędziłam wczoraj( i w sumie dzisiaj) cudowny dzień z Michałem. Może na początek powinnam powiedzieć, że bardzo się zmienił. Jest cudowny, czuły i widać, że się stara być jak najlepszy w stosunku do mnie. Bardzo mi pomaga i próbuje poświęcać jak najwięcej czasu. Jest to bardzo miłe i jestem mu strasznie wdzięczna, że tyle dla mnie robi. Zdarzają się oczywiście jakieś wpadki, ale nikt nie jest idealny. Jednym słowem jesteśmy na bardzo dobrej drodze.

Tak więc od dawna chciałam iść z nim na noc horrorów do kina, ale albo nie było okazji, albo miał iść ze swoją "ekipą ". Dlatego gdy dowiedziałam się, że jest coś takiego od razu z nim o tym porozmawiałam. No i wyszło na to, że zrobiliśmy sobie z tego taki dzień tylko dla nas. Przyjechałam do niego około 17 i było świetnie. Nie robiliśmy niczego niezwykłego, po prostu ujęło mnie to w jaki sposób mnie traktował ( zresztą od dłuższego już czasu), albo jak do mnie mówił.Pobawiliśmy się trochę sziszą i musieliśmy wychodzić. Tak więc około 22 byliśmy w kinie. Pierwszym filmem był "Łowca czarownic". Bardziej podobał się Michałowi niż mi, ale nie był zły. Oprócz faktu, że przysnęłam XD. To daje mu mu mocne 7/10
Drugim był "demon". Hmmm film dość słaby. Bardziej komedia niż horror, ale oboje stwierdzamy, że nie zasługuje na więcej niż 2/10
Film nr trzy...To..."Szubienica". Dużo o nim słyszałam i powiem wam, ze dawno się tak nie bałam. Trzyma w napięciu i to jest ogromny plus. Zdecydowanie dajemy 8/10.
I ostatni czwarty film, czyli "Taśmy Watykanu". Taaaa...nie mogę powiedzieć o tym filmie nic. Przez prawie 3/4 spałam XD Więc wierzę, że Michał ocenił go słusznie. Jednym słowem 5/10.

Z kina wyszliśmy około 5:30 i pojechaliśmy do domku. Zdążyłam zrobić sobie herbatę i założyć sweter i od razu zabrałam się za tego posta. Na koniec mogę dodać, że był to wspaniały i bardzo wyjątkowy dzień (noc), ponieważ spędziłam go ( ją) z ukochaną osobą, oraz świadomością, że też mnie kocha. Najlepsze uczucie to to, gdy ukochana osoba przytula Cię i szepcze Ci, że Cię kocha <3 Kocham Cię Michaś i dziękuję za wszystko co dla mnie robisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz