11 października 2015

"BF day"

Jak byłam z Michałem to pamiętam,że razem z jego "przyjaciółką" mieli "bf day". Dlatego ostatnio wraz z rudym postanowiliśmy pocisnąć trochę bekę z tego i spędzić nasz "ironiczny" "bf day".Po prostu często się z tego śmialiśmy i dlatego ironicznie nazwaliśmy w ten sposób dzień który od dawna był zaplanowany. 


Tak więc w piątek spędziłam cudowny dzień z moim najlepszym przyjacielem- Kacprem. Planowaliśmy go od paru dni, ale jak zawsze wyszło zupełnie inaczej niż się tego spodziewaliśmy. Od rana ten dzień był wspaniały. Chodzimy razem do szkoły,więc gdy tylko mnie spotkał od razu zaczęliśmy omawiać nasz genialny plan. W szkole jak to w szkole rozmawialiśmy na przerwach, cisnęliśmy trochę bekę. w każdym razie było dobrze. Poszłam do domu, bo kończyłam wcześniej lekcje niż Kacper, a potem pojechaliśmy razem do manu. Mieliśmy iść do kina, ale nie było nic ciekawego, więc stwierdziliśmy ,że pójdziemy innym razem. Chodziliśmy po sklepach i oczywiście poszliśmy do ZARY ( taki obowiązkowy punkt programu każdego wypadu do manu), w której dosłownie odciągał mnie od niektórych ubrań i zaciągnął siłą do przymierzalni XD Kupiłam bluzkę i jestem z niej bardzo zadowolona. Potem H&M i zakup bielizny. Następnie poszliśmy na kawę i na fajkę, a potem zrobił mi parę ładnych zdjęć. Jak zwykle gdy jesteśmy w manu musimy iść n gastro. I oczywiście jak zawsze jestem zmuszana do jedzenia <3 Tym razem wybrałam jedzenie tajskie, jednak było go tak dużo, że wzięliśmy je do domu. Zrobiliśmy sobie zdjęcia w specjalnej budce i poszliśmy na przystanek. Gdy byliśmy już na rtk oboje poszliśmy do domów, ale po pół godzinie Kacper był u mnie z powrotem z małym bonusem i jedzeniem. To był jeden z najlepszych dni w moim życiu. Kupił mi pianki, a ja piekłam je nad palnikiem na patyku :') Siedzieliśmy na balkonie, paliliśmy, piliśmy i byliśmy w zajebistym nastroju. Około 3 wyszedł, a ja poszłam spać. Oczywiście można się domyślić w jakim stanie byłam następnego dnia :') Nawet aspiryna nie dawała zadowalających efektów. W każdym razie chciałam podziękować za tą niezwykła dobę <3 Jesteś najlepszy .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz