23 września 2015

" Kings never die "

Pewnie nie raz zastanawiałeś się nad tym "czy warto?". Przecież nie masz siły. Nie dajesz rady z wszystkim na raz. Więc czemu by nie zrobić sobie przerwy od czegoś? Na przykład od śpiewu, treningu czy nauki. Jednak chcę skupić się bardziej na Twojej pasji. Moją jest taniec i śpiew. Gdy tańczę, wylewam z siebie wszystkie emocje, co bardzo łatwo zobaczyć. W momencie gdy włączam muzykę na sali, jestem tą prawdziwą mną. Przez każdy ruch przemawia ból i miłość, oraz ich siła. To zdumiewające ile można powiedzieć o człowieku patrząc tylko na jego ruchy. 
To moje lekarstwo. 
Pomaga.
Zrobiłam najgłupszą rzecz na świecie i poddałam się półtora roku temu. Teraz tego żałuję i wróciłam do tego. Jednak nic nie zwróci mi tamtego czasu. Dzięki moim pasjom nauczyłam się jednego. Trzeba walczyć o swoje. Musicie pokazać wszystkim,że potraficie! Potykasz się? To posiedź na sali do północy i ćwicz , a potem stań przed nimi i śmiej się że jesteś najlepszy! Sukces to tylko Twoja ciężka praca. Nikt Ci w tym nie pomoże. Musisz zacisnąć zęby gdy nie dajesz rady i zobaczyć że możesz więcej! Bo MOŻESZ! To zależy tylko od Ciebie. NIE PORZUCAJ MARZEN I PASJI! To one Cię tworzą i określają. 
( Do napisania tego posta zainspirował mnie film "Ze wszystkich sił" i piosenka z niego "Kings never die"-Eminema. Przecudowny film, który mówi o najważniejszych wartościach, miości i cierpieniu. Serdecznie polecam )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz